2011. március 22., kedd

csak az üröm. vagy talán mégsem

Keserűség.
Igen, és ugye pretended shyness. Gusztustalan vagyok. Ez nem jön le, ne sikáld. Majd. Meg kell tisztulni.
Mindegyik a fasza után megy. Te is. Én is.
nem.
nem.
NEM, az nem lehet.
Rossz, bűnös gondolatok, távozzatok tőlem! Méghogy gyerekek, nők, feleségek.
Ahogy azt a kis vidéki, idealista kölyök képzeli.
Ez már el van döntve. Mi? Semmi, hagyjál békén.
Pedig én szeretnék olyan lenni. Nem olyan, hanem olyan. Mégiscsak van igazsága Kontikinek. Pedig. Ha.
Vezeklés.
Feltétel nélküli szeretet.
Szép szavak, ugye?

Annyira szép az én lelkem.
Aljosa, segíts!
Keserűség.

4 megjegyzés:

  1. De én nem akarom, hogy igazságom legyen..

    VálaszTörlés
  2. Szóval tettetett félénkség? hm ... Valahogy tudtam én, hogy lesz még valami ebből a kifejezésből, amit láttam a csuklódra írva. ... Na majd megbeszéljük ezt.

    VálaszTörlés
  3. @Kontiki: Nem akarásnak nyögés a vége. ;) Komolyra fordítva a szót, nem baj. Nekem így jó néha, ha tudom, hogy igazad van valamiben. Ezt azért ne vedd el tőlem (nem is tudnád).
    @Daedalus: Beszélünk majd, erről (is) mindenképp :)

    VálaszTörlés
  4. a világfa azonos ágán ülünk, úgy néz ki.

    VálaszTörlés