2012. január 2., hétfő

clark kent

Szóval. A címben szereplő nevet egy nagyon aranyos lánytól kaptam, aki szerint hasonlítottam szilveszter éjén szupermen polgári változatára a fekete-fehér kockás ing-fekete nyakkendő-fekete nadrág fekete övvel-feketekeretes szemüveg kombót viselve. Ugyanez a lány láttam meg bennem a szépséget is, aminek örülök és hiába nevetett ezen a Kikó, ebből nem engedek, igazán ideje már dolgoznom a magabiztosságomon.

Tehát túl a szilveszteren ( meg a karácsonyon is, ugye, ami csendesen telt a családdal ) és igazából egészen jól éreztem magam a bulin. Kicsit vegyes persze, de úgy nagy általánosságban inkább pozitív a kicsengése az este-éjszaka-reggel-délelőttnek. Csak hát azt hiszem, hogy még mindig nem töltök elég időt meleg társaságban, hogy hozzászokjak a belterjességhez. Valami alakulóban volt nekem is D-vel az este folyamán, csak elromlott, én pedig, miután elment a buliból, egyedül maradva az ő sokszoros exével (így jött ki) vigasztalódtam, igen, ez a legjobb kifejezés, de semmi baj nincs tulajdonképpen, mivel a blaha felé sétálva megbeszéltük, hogy ez a kis testiség nem jelent semmit és hogy ettől még barátkozhatunk. Furcsa mód kezdem elhinni, hogy ez így tényleg működhet. Hogy D-vel mi lesz, nem tudom. Mert tényleg aranyos fiú, csak kár, hogy én balfaszkodom, ha hímneműekről van szó, ő pedig a kis ismerkedésünk során egyre részegebb lett. Majd még meglátom, egyelőre jön a rengeteg vizsga, szóval nem fogok unatkozni.

Fogadalom nincs.
Igazából lazulni szeretnék : )  hiszen annyira hajlamos voltam, ezt most már viszonylag tisztán látom, a dolgok túlreagálására.
Ez a lazulás megvalósítható, igazán, és nincs benne a fogadalmak stresszes, izzadságszagú 'be kell tartanom, meg kell csinálnom!'-jellege. Pontosan ennek az ellenkezőjéről szól, a nyugiról.

Tehát, kettőezer-tizenkettő, hajrá!




Utóirat, hogy holnap húsz éves leszek, aminek annyira nagyon nagyon nem örülök, de hát ez van, nem lehet az ember örökké tizenéves!  : )

5 megjegyzés:

  1. de örüljél, mert 20 évesnek lenni jó!
    és Clark Kent-ről nekem mindig az jut eszembe, amit Bill mondott Kiddo-nak

    VálaszTörlés
  2. Jólvan, örülök akkor. : )

    És még mindig nem láttam egyik részét se a Kill Bill-nek, szóval majd világosíts fel, hogy mit mondott!

    VálaszTörlés
  3. Örülj bizony! Mindenki addig húszéves(sic!) ameddig akarja - nézd csak meg deFalla-t, ő mindig annyi marad (vagy nem) :P :D

    VálaszTörlés
  4. na már elmondtam a metrón!

    VálaszTörlés
  5. @Saint-Moty: Haha, nos igen, ezt többen mondták nekem, hogy ne keseregjek 20 év miatt, mert amúgy is annyi éves az ember, amennyinek érzi magát : )

    @matin: Elmondtad! Meg is jegyzem.

    VálaszTörlés