2011. április 8., péntek

Ártatlanság

Hümm, bizony régen írtam már ide.
Pedig - vagy épp ezért - egészen jól alakulnak a dolgaim. A suli is, meg úgy minden. Itt a tavasz... mindenki fejezze be, aki ismeri ;) pezsegnek a hormonok. Haha.
Zajlik a kis életem nekem is. Nemrég megvolt például az első két (egészen pontosan másfél) coming-outom és szerencsére a két, hozzám közel álló nőnemű nagyon pozitívan fogadta. A lelkemen ülő, groteszk módon vigyorgó kősziklából pedig legördült valamennyi. Talán annyira nem is volt nehéz. :)

A címadás csak egy kiragadott példa az engem mostanság foglalkoztató dolgok közül. Mi is az? Ha van, elveszíthető-e? Hogyan? Nem feltétlenül valamilyen szexuális töltetű dologra gondolok, sőt. Sic transit gloria mundi? És ha "elveszik"? El tud veszni egyáltalán? És amúgy, tényleg annyira fontos ez? Igen. Igen? Tapasztalatokkal gazdagodom, tanulok folyamatosan, mint mindenki.
Az elképzelések is viccesek. Az élet, hja, nos fogalmazzunk úgy, hogy nem nagyon veszi őket figyelembe (nagyon bölcsen) nem is kell mindent elgondolni előre... élni kell, improvizálni. Fejlődök.

Emlékszem a borra, a bordűrre, a csendes nyugalomra, ahogy feküdtünk és a napfényre.
It's no surprise that I got lost, in your blue eyes. ;) Nem bánok semmit.

Alakulok, nem kell félteni.
Lady Gaga - Boys Boys Boys by Showzah

2 megjegyzés:

  1. Írtam már neked, hogy nem féltelek. Örülök, ha ilyen jól alakulnak a dolgaid. Hajrá! Én a magam részéről drukkolok. Jaés..lassan időszerű egy újabb beszélgetés, ha szeretnéd.
    J.

    VálaszTörlés
  2. Nos hát tudod, amit mondtam: még fiatal vagy, éld az életed és jól is csinálod. :D (Mondja ezt a nagy vén. XD)

    VálaszTörlés