2011. február 14., hétfő

gaga helyett. meg más is

Posztoltam már a tumblr-ömre egy hasonló bejegyzést.
Gondoltam, nem árthat, ha ide is posztolom kicsit azért kiegészítve.
Tehát tudom, hogy most a Born This Way a legfelkapottabb szám, de én mégis egy gyönyörű magyar számot szeretnék veletek megosztani a lenyűgöző Vágó Zsuzsi előadásában. :)

Egyébként nem rossz az új Gaga szám, de én nem vagyok lenyűgözve.
Valahogy többet vártam zeneileg. A mondanivalót viszont nagyon értékelem. :)

Amúgy ma kezdődött el hivatalosan is a második félévem. Őszintén szólva, én már vártam. Ez a több hét szünet a vizsga- meg a szorgalmi időszak között nekem már sok volt. Csak otthon ültem és sokszor untam magam. Tudom, így visszagondolva rajtam múlt volna, hogy kezdjek magammal valamit, de mostmár mindegy. Mindenesetre igyekszem, hogy ez a lelkesedésem a tanuláshoz minél tovább megmaradjon. :)
A kurzusaim majdnem mind érdekesnek ígérkeznek és szerencsére idén a felvételük sem járt annyi kalamajkával és idegeskedéssel, mint tavaly.

Mostanság ugye skins 5. évadot nézek (amiért abszolút odavagyok!!!) és (újra) felfedeztem az olvasás örömét. :) Régebben rengeteget olvastam és szégyellem is magam kicsit, hogy így elhanyagoltam a könyveket. De most -amikor egyébként is rengeteget kell majd a különböző kurzusaimra is olvasnom -.-' - például régen olvasott könyveket idézek fel újra, illetve egy jó barátnőmtől (nem kell rosszra gondolni! :D) kaptam kölcsön egy vérfarkasos könyvet, ami szintén nagyon jó. Nem nyálas és csodás hangulatok vannak benne leírva.
És ugye zenét hallgatok. Az mindig kell. Mostanra már -szerencsére- elmozdultam a nagyon melankolikus-érfelvágós számoktól és folyton számomra új, jobbnál jobb zenekarokat ismerek meg. Ebben nagy hatással van rám a skins, amiben kivételesen remek a zene, de nem csak az, annak is örülök, ha én bukkanok rá magamtól valamilyen gyöngyszemre. :) például pont nemrégiben volt egy kis kilengésem a '90-es évekbe, mivel Army of lovers hallgattam folyton. Valahogy az esett jól. Ha valakinek így névről nem ugrana be, itt a legismertebb számuk: http://www.youtube.com/watch?v=20i7ol7cd9g Nagyon polgárpukkasztóak és sikeresek voltak :D

"Pasi téren" meg nincs semmi különös. Őszintén szólva, a közelmúltban nem is nagyon volt kedvem ismerkedni. Borzasztóan üresnek éreztem magam. Most már jobban vagyok, úgyhogy kezd előjönni belőlem a -dejó lenne, ha volna egy barátom, akinek néha a vállára hajthatnám a fejem és beszélhetnék a hülyeségeimről- típusú érzés. Ez persze csak egy kivonat, egyszerűsítés, hiszen egy pasi (hú de nem szeretem ezt leírni) nyilván "másra is jó". :)

Végül pedig megemlítem azért, hogy ma Valentin-nap van, amit egyébként csupán egy, nyugatról átvett hülyeségnek, nagy üzletnek tartok.
Nekem nem hiányozna, ha nem lenne.
Szeressük egymást, gyerekek minden nap, ha lehet. :)

3 megjegyzés:

  1. Olvasni jó, egyetértünk! Sokat olvasni - nem feltétlen tankönyvet - még jobb :)
    "nyilván másra is jó" :D Persze, nyilván (nyalván) :P

    VálaszTörlés
  2. :) a skins 5. évad nagyon bekezdett, ami a zenéket illeti.

    VálaszTörlés
  3. @Saint-Moty: így van, olvasni remek dolog! :) és elismerem, hogy ez a "másra is jó" valóban furcsán hangzik így visszaolvasva :D
    @Rolly: abszolúte egyetértek. mondjuk a skins-től én már megszoktam ezalatt a 4 évad alatt a jó zenéket :)

    VálaszTörlés