2011. február 28., hétfő

Meleg hétvége

Érdekesen alakult a múlt hétvégém. :)
Matin-nak sikerült rábeszélnie, hogy maradjak fent szombaton Pesten és menjünk sportnapra, utána meg este Alter-be. Nagyon jól éreztem magam, innen is köszönöm neki, hogy elrángatott. :)
Péntek este egyébként a Nemzeti Táncszínházban néztem meg a Testek filozófiája című -a koreográfus, Juronics Tamás szavaival élve- koreográfiai kísérletet 2 részben a Szegedi Kortárs Balett előadásában. Nagyon jó volt, elgondolkodtató. Utána vissza koliba, egyedül voltam egész hétvégén, ez amúgy ritka dolog, de most mindkét szobatársam hazament.
Másnap pedig, miután délben felkeltem, megbeszéltük Matin-nal, hogy nosza, irány az Atlasz Sportnap. Nagyon szimpatikus kis rendezvény volt, bár én, személy szerint nem sokat mozogtam. :D Csak egyszer próbáltam ki a falmászást, míg Matin többször is nekirugaszkodott a falnak én meg küldtem neki lentről a pozitív energiákat. ;) Ja, és a végén volt egy kis tánc. Táncbemutató is volt, egy aranyos afrikai bácsi lilában ropta, utána pedig latin-amerikai és standard táncokat láthattunk. Sosem láttam még élőben egynemű táncospárt, úgyhogy ez is egy élmény volt. :) Ügyesek voltak. A tanáruk is eljött, egy nagyon jófej nő, akit én már hallomásból ismertem, de most már ugye személyesen is, mivel ő tartotta a tánctanítást és utána odamentem hozzá beszélgetni egy kicsit. :)
Utána vissza koliba, vettünk 2 üveg "minőségi" bort az alapozáshoz. :D Elmentem lezuhanyozni, hajat mostam, megborotválkoztam, miegymás. Lejött a már teljesen összekészülődött Matin is, webkamerán szórakoztattuk egy kicsit Daedalus-t és a korábban már említett rendkívül drága alkoholos italkát a nemkülönben igényes üdítőitallal megfelelően keverve mind meg is ittuk. Lehetséges, hogy egy kissé lassan és hosszasan készülődtem, hiszen úgy tűnt, hogy már az utolsó metrót is lekéstük miattam, de végül szerencsére időben eljutottunk a hírhedt Alterego Club-ba.
Beadtuk a kabátunkat, kis nézelődés, terepszemle és kezdődött is a transzvarieté. Őszintén szólva az előzetes dicsérgetések miatt kialakult nagy elvárásaimmal érkeztem oda, és... tetszett. Nagyon. A sminkjük, a ruha, a vicces konferálás. Látszott, hogy összeszokott kis csapatról van már itt szó. :)
Utána pedig beindult a hajnalig tartó buli. A zene rendben volt, sőt, jobb is volt annál, mint amire számítottam. Külön pluszpont a transzvarieté "hölgyeinek", hogy a műsor után kijöttek és lehetett velük beszélgetni. Én végül hármukkal beszéltem néhány szót, megdicsértem a műsort. Nagyon kedvesen megköszönték mindhárman, bár a legtöbb szót Lady Dömper-rel sikerült váltanom, megkérdezte a nevem és persze poénkodott is velem jó szokása szerint. ;)
Nagyon jó volt táncolni, levezetni egy kicsit az egész heti tanulás miatti feszültséget. Külön jó volt Matin-t ilyen felszabadultnak látni. :) Persze nekem új volt ez a nyílt szemezés meg ez a vadászat-dolog, ami ott ment, de hát ez csak az én kis tapasztalatlan hozzászólásom :) Végül annyit mondanék, hogy nem maradtam egyedül hajnalra és nem is a koliba vezetett az utam ;) egy nagyon édes kis hapsi, R. "talált meg" és jól éreztem magam vele. Pont.
Vasárnap pedig még hazamentem ebédelni, este meg vissza vonattal koliba, ahol aztán jól elmeséltük egymásnak Matin-nel az este eseményeit. :)
Ennyi úgy érzem bőven elég erről a jól sikerült hétvégéről. :)

8 megjegyzés:

  1. szerintünk meg bőven kevés.

    VálaszTörlés
  2. Első - s mindmáig utolsó - alkalommal, mikor az Alteregot meglátogattam, a nagyasszony meghívott egy sörre :P
    (hamár majd' egykorúak vagyunk)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez csak egy fokkal érdekesebb hétvégi program, mint éptörit rajzolni, meg ... na mindegy mit tanulni. XD
    Hát Maunika, mostmár tényleg megvan, kivel kell elmennem az Alter-be, HA valaha is összejön. :D

    VálaszTörlés
  4. Hát nagyon király volt! :) Majd még menjünk máskor is ;)
    Tamás: más, amit mesélnénk, az már nem a hétvégéhez tartozik szerintem :)

    VálaszTörlés
  5. @Tamás: pontosan úgy van, ahogy Matin is írta. :)
    @Saint-Moty: ó, tudtam én, hogy ő ilyen közvetlen ^^
    @Daedalus: szavad ne feledd! ;)
    @Matin: totally agree. :D

    VálaszTörlés
  6. szerintem is elég foghíjas a sztori :P :DDD

    minket nem is hívtatok! :(

    VálaszTörlés
  7. WOW! :)
    én előző nap voltam Alterben, hál'isten... (mármint nem miattatok, dehogyis, csak elég botrányosan viselkedhettem, így utólag visszagondolva... de szerencsére nincsenek szemtanúk. Ugye nincsenek szemtanúk?!?! :O:D:D:D)
    Egyébként nagyon örülök neked. ;)
    De egyetértek Csigával! Ilyenkor riadót kéne fújni! :P (Legközelebb! :D)

    VálaszTörlés
  8. @Csigusz: bocsáss meg, de nekem kiment a fejemből másokat is hívni :( bepótoljuk mindenképp! :)
    @Krisztofóró: háhá, akkor egy nappal pont elkerültük egymást ;) pedig megnéztük volna szerintem a "botrányos énedet" :D és valóban, legközelebb össze kellene hozni valamiféle össznépi blogtali-Alter mítínget :)

    VálaszTörlés