2010. október 30., szombat

kavarognak rendesen

az érzések
az indulatok
...
Tehát voltam ma tegnap (már elmúlt éjfél, na) fenn pesten táncolni és qrva jó volt. Már most fáj mindenem és a holnapi izomláz is garantált, de mégsem vagyok annyira eltunyulva, mint hittem.
Hadd legyek már közhelyes, jó?
"Belül" is fáj. Nem mondom, hogy nem számítottam rá.
De ez szarabb, mint hittem, mert már ma elkezdtek fűzni a rég látott táncos ismerőseim, hogy "Naaa, akkor ugye vasárnap is jössz órára?!"
Hülyeség lenne megígérnem, hogy nem, mert még arra valószínűleg el fogok menni.
Jövő héttől meg hajtás, egyetem, pörgés, pest. És semmi tánc.

Arról már teljesen ésszerű, belátható okok miatt letettem, hogy profi táncos leszek.
DE. egy nagyon jó "hobbitáncos" nagy idézőjelekben!!! még simán lehetek.
ja bocs.
lehetNÉK.
ha hetente minimum háromszor járNÉK edzésre.

Kövesd  az álmaid, mi?!
...

4 megjegyzés:

  1. azt szeretném megkérdezni, hogy csak én nem értem itt a dolgokat, vagy fokozatosan szeretNÉD kifejteni? hogy miért nem alszol éjjel, hogy tkp. te most pesten vagy e egyetemista, hogy miért nem egyeztethető ez össze a tánccal, meg effélék setétek számomra.

    VálaszTörlés
  2. Jók a kérdéseid, megérnek egy új bejegyzést. Sajnos hajlamos vagyok elfelejteni, hogy aki beleolvas a blogomba, az nem ismeri még az életemet. :)

    VálaszTörlés
  3. héééj-hóó! :D
    kösz a gyors választ, nem vártam egy egész bejegyzést, végül is csak most kezdted, a blogon keresztül fogunk majd megismerni. csak én ugye türelmetlen vagyok.

    VálaszTörlés
  4. semmi baj nincs a türelmetlenséggel, sőt ha írok, akkor legalább rákényszerítem önmagam arra, hogy el is gondolkodjak az adott dolgon. :) elemzem, megvizsgálom több oldalról. nem pedig csak úgy begépelek valamit, ami nem is igaz rám.

    VálaszTörlés