2010. október 28., csütörtök

semmiségek + két pozitívum

...persze ha az ember hajnalban fekszik le aludni, ne csodálkozzon, ha az egész délelőttjét - sok egyéb fontos elfoglaltság helyett - az alvással cseszi el. mindegy.

felkeltem, lezuhanyoztam, megmostam a hajam. a hajam pedig egyenes, amit sokan irigyelnek tőlem - mást nem nagyon, cöh - tehát megmosom, megszárítom és kész. szögegyenes.
de ma rámjött az agymenés és egy hirtelen ötlettől vezérelve fogtam a nővérem hajvasalóját és kivasaltam a hajamat. igazából csak fényesebb lett, egyenesebb nem nagyon.
(side note: egyébként sem fogom vasalni, mert
-eddig sem vasaltam
-fent pesten nincs a koliban hajvasaló, a nővéremét meg nem vihetem fel
-sajnálnám rá az időt az amúgy is rohanós, kapkodós reggeleken/délelőttökön)
aztán ebéd
aztán VÉGRE VALAHÁRA eljutottam a  könyvtárba.

egyes számú pozitívum
holnap, több hónapi kihagyás után megyek fel pestre jazz órára. (ez egy táncstílus - is - btw, ha valaki nem tudná)
szigorúan csak egy órára.
nagyon-nagyon hiányzott, már nem bírtam, muszáj. egyszerűen MUSZÁJ.
utána pedig újabb ki tudja meddig tartó szünet
az okok: első félév az egyetemen, jól KELL sikerülnie, financial reasons etc
elég szar azért.
...
hagyd abba a nyavalygást!
lesz még időm a táncra, csak most hanyagolom egy ideig.
holnap legalább jó lesz :) és ez a LÉNYEG
NA.


kettes számú pozitívum
alakulgat az "angliai nyári meló" hadművelet :) hétfőn megyünk beszélni az Apa ismerősével a részletekről
Kapcsolatok... cöh. közhely, de tényleg sokat érhetnek.

2 megjegyzés: