2010. október 30., szombat

egy kis infó rólam

Tehát. Tamás kommentje ráébresztett arra, hogy BASSZUS, nem csoda, ha a blogomba beleolvasó illető nem ért túl sokat...hát igen, az eddigi bejegyzéseim nagyon is személyesek voltak.
Remélem a következő pár infó segít majd jobban megérteni, megismerni :)

1. Egy 18 éves egyetemista gólya vagyok Budapesten, koliban lakom, most éppen őszi szünetem van.
2. Az nem-alvásról csakis én tehetek, mostanában túl sokat kockulok a laptop-om előtt. Sebaj, ha újra fenn leszek pesten és megy majd a suli, akkor kénytelen leszek kialudni magam.
3. A tánc... hát bizony.
Nem tudok közhelyek nélkül beszélni róla.
A szenvedélyem. Imádok táncolni, a tehetségem megvan hozzá, csak a testi adottságaim nem érik el azt a szintet, hogy profi táncos váljék belőlem. Ilyen adottságok például a csípő nyitottsága, izületek, csigolyák és izmok nagyfokú ruganyossága, hajlékonysága stb. A vicces az egészben az, hogy így is én vagyok a leghajlékonyabb a nem-táncos ismerőseim közül. Én a táncról akármennyit tudok beszélni, írni, órákig tudom nézni a táncosokat élőben és youtube-on is.
Annak pedig, hogy most - legnagyobb bánatomra - bizonytalan ideig szüneteltetnem kell a táncot, egyetlen oka van igazából. Mivel saját keresetem még nincs, ezért a szüleim fizetik még a dolgaimat. Nos,
-egyrészt a szüleim - bár támogattak eddig a tánccal kapcsolatban - pillanatnyilag fontosabbnak találják azt, hogy az egyetem jól menjen nekem, mint a tánc.
-másrészt pedig a nővérem most szeptemberben sajnos átkerült államiról költségtérítéses képzésre a főiskolán egy, az előző félévben nem teljesített tantárgya miatt. Mi egy "középosztály-beli" család vagyunk, ezért - bár én államilag támogatott képzésre kerültem be - a szüleim nem tudják állni MÉG a táncóráim költségét is a nővérem és az én iskoláztatásom, valamint rengeteg mindenféle egyéb dolog mellett.
A legrosszabb az egészben pedig az, hogy rengeteg - idén nyári tánctáborban megismert - ismerősöm van fent pesten, akikkel és akikhez tudnék járni táncolni.
De nem tudok, a fent említett okok miatt.

Remélem, ez eléggé kimerítő volt akárki számára, aki esetleg beleolvas mostanában a blogomba. :)

A nemi identitáskeresésemről...ööö vulgárisan megfogalmazva."Most akkor te mi vagy, biszex vagy buzi?" pedig majd egy másik bejegyzésben fogok írni bővebben.
Most már nincs erőm hozzá.
Megyek aludni.

3 megjegyzés:

  1. azt meg így rögtön visszautasítom, hogy lebuziztalak volna. mert a szövegkörnyezetből úgy tűnik, mintha ezt a kérdést is én tettem volna fel. azt nem értem miért nem tettem, hahaha (tapintatból), de NEM ÉN VOLTAM! XD

    VálaszTörlés
  2. Köszi az infókat, ennyivel is beljebb vagyunk:) Mondjuk, az én tapasztalatom az, h noha az ember sok mindent elárul magáról a blogján keresztül, a valódi személyiségét nem innen fogja megismerni az, akit igazán érdekel. Arra vannak más csatornák ugyebár. De azért fontos, h leírtál magadról pár dolgot, hiszen így jobban képbe kerültünk (mmint az olvasóid). A "biszex vagy buzi"-kérdés pedig...mivel nagy valószínűséggel egyelőre te sem tod a választ, így maradnak az érzéseid, gondolataid, kétségeid. Ha erről írsz majd, azért csak óvatosan, csak annyit, amennyit feltétlenül szükségesnek érzel. Ez csak egy jó tanács volt, semmi több, ráadásul nem is igaz mindenkire. Mindannyian mások vagyunk, a szó klasszikus értelmében is:) Persze azért kíváncsi vok, mert az ember érdekel, aki az érzések mögött rejtőzik. Mint mindig. Üdv: J

    VálaszTörlés
  3. Köszi a kommenteket :) A közeljövőben várható egy részletesebb bejegyzés az identitás-keresésemről.

    VálaszTörlés