2010. november 1., hétfő

little break

Nos hát... eléggé el vagyok havazva mostanában, ugyanis
- jobban el vagyok maradva a tanulással, mint hittem
- meg kell már végre gyógyulnom. 3 hete masszívan köhögök, 1 hete szedek antibiotikumot a légcsőhurutomra
- egyáltalán rendeznem kell kicsit a káoszt a fejemben és az életemben

Legkorábban másfél-két hét múlva várható a bejegyzésem az identitáskeresési dilemmámról.
Ígérem, hogy az viszont alapos és áttekinthető lesz, a fejemben legalábbis már megvan. :)

4 megjegyzés:

  1. Hát gyógyulj akkor, az antibiotikum tuti használ majd, én nagy gyógyszer-fan vagyok. :D Az identitáskeresési dilemmáról (Ejj, de jó szókapcsolat.) pedig várom a bejegyzést. :D

    VálaszTörlés
  2. köszi :D igyekszem minél hamarabb meggyógyulni és rendezni a dolgaimat.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Mostantól én is olvasóddá váltam. :D Kíváncsian várom azt a bizonyos bejegyzést. Na meg persze jobbulást, fránya dolog a légcsőhurut. :/

    VálaszTörlés