2010. november 14., vasárnap

csalódott

Nos hát, ez a VB nem egészen úgy alakult, ahogy én vártam.
Mindenféle szempontból. :(

A két magyar pár ugyanis a megalázóan és érthetetlenül alacsony 38. (??!!!) helyet megosztva érte el. WTF?!

A döntő végeredménye pedig ez lett:
1. Alexey Silde – Anna Firstova (Oroszország)
2. Zoran Plohl – Tatsiana Lahvinovich (Horvátország)
3. Andrey Zaytsev – Anna Kuzminskaya (Oroszország)
4. Nino Langella – Khrystyna Moshenka (Olaszország)
5. Valentin Chmerkovsky – Daria Chesnokova (USA)
6. Martino Zanibellato – Michelle Abildtrup (Dánia)

Erről a sok névről csak annyit, hogy: a dobogó (tehát az első három pár) teljesen megegyezik a tavalyival!!! Nincs változás egy év alatt? Kétlem. Szívesen csinálnék egy cserét az első és második helyezett között, egyrészt mert nekem a horvát pár nagyon-nagyon szimpatikus és szerintem már tavaly óta is sokat fejlődtek, másrészt pedig -ahogy ezt már az előző bejegyzésemben is megemlítettem- a mostani címvédő orosz pár egyszerűen nem érdemelte meg a világbajnoki címet ÚJRA. Nem annyira kiemelkedőek szerintem, sőt. A negyedik helyezett olasz párnak viszont nagyon örülök, mert nagyon szimpatikusan nyilatkoznak, aranyosak, lelkesek, nagyon különleges és ötletes soraik vannak. Bár még egy éve sem táncolnak együtt, csupa kiemelkedő eredményt mutathatnak már fel. :) Az ötödik és hatodik helyezett párról nem nagyon van véleményem, mármint olyan, ami megérdemelné, hogy legépeljem.

Mindent egybevéve viszont muszáj leírnom, hogy nyilván én nem voltam ott. Nem láttam se azt, hogy a magyar párok, se azt, hogy a döntős, "TOP" párok hogyan versenyeztek. Én csak az eddig feltöltött kevés videóból és eddigi eredményekből tudok ítélni. Így tehát könnyen lehet, hogy nincs igazam néhány dologban.

Két dologban viszont biztos vagyok. Az első az, hogy André és Tina vannak olyan szinten, hogy simán ott lenne a helyük legalább! a legjobb 24-ben, egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ennyire rosszul táncoltak tegnap vagy hogy ennyi szemét pontozóbíró volt a versenyen. :S A második pedig az, hogy akárki akármit mond, nekem a 2010-es év világbajnokai Zoran és Tatsiana. :) 



2 megjegyzés:

  1. Ahol emberek pontoznak, szinte sosincs igazságos végeredmény. Vhol mindig kilóg a lóláb. Nem sorolok példákat, te legalább annyira tudod, mint én. Sportdiplomácia, óhhhh:( André és Tina képviselték a magyar színeket am?:O És a horvátok tényleg megérdemelték volna? Ajjjj:S

    VálaszTörlés
  2. ezt itt "táncpolitikának" hívják... gusztustalan. :/

    VálaszTörlés