2010. november 11., csütörtök

elkeseredett

Nagyon elszomorodtam attól a rengeteg, számomra felfoghatatlan, indokolatlan gyűlölettől, ami csak úgy süt a kommentekből Andreo blogjának "Itt a vége?" című bejegyzésénél. :(
Valóban megéri ez nekem/nekünk? Ez a sok igazságtalan gyűlölködés, a félelem, a kirekesztettség?
Nem csoda, ha a meleg fiatalok -én is- egyszerűen nem merik felvállalni önmagukat.

Mostani hangulatomhoz ez az egyébként gyönyörű szám illik...
http://www.youtube.com/watch?v=jFPgCp3rCdU

...

5 megjegyzés:

  1. Nemnemnem. Nem. Mmint, ez nem "megéri vagy sem"-kérdése. Te is rájössz majd hamarosan. Azt pedig régóta tudjuk, h ebben az országban nem lehet...nem élhetsz úgy, ahogy szeretnél. Kell még 3-4-5 generáció, mire egyszer, talán, majd... De ez mégsem lehet szempont, egyszerűen nem lehet, mert akkor...ők győztek. Pedig ez nem is háború. Csak az életünk. Amiből mindenkinek egy, azaz 1 darab van csupán.

    VálaszTörlés
  2. Bocs, kicsit sarkítva fogalmaztam az előbb, de megint elolvastam a legújabb "kommenteket" Andrisnál...Felb*szták az agyam, de most már inkább csak sajnálom őket. Ezek ne befolyásoljanak, mert milliónyi ellenpélda van. És azok a normális példák. Nem csak nekem, hanem minden józan gondolkodású embernek. Szal nyugi:)

    VálaszTörlés
  3. Nos. Először is. - Nem tudom mit írjak először is. Nem kell feladni. Mikor megláttam mi folyik ott először azt hittem elbőgöm magam, aztán mérhetetlenül dühös lettem, de mostanra lenyugodtam. Megfutamodásnak tűnhet, hogy bezárt a blog, de inkább csak szünet. ... Az ég sem tudja mi jön még. De ne add fel. :D Te ne. :D

    VálaszTörlés
  4. Kontiki, nem fogom feladni és eszemben sincs abbahagyni a blogolást. Ez a bejegyzés csak a ma délutáni hangulatomat tükrözi. Igazából most már én is belátom, hogy hülyeség volt az ilyen primitív kommentelők hülyeségein elszomorodnom. :)

    Andreo, nem gondolom egy pillanatig sem, hogy ez megfutamodás lenne. Ha úgy érzed, hogy egy kis szünet jót tenne, én teljesen megértelek. De azért várlak vissza a bloggerek közé, nem szeretném, ha eltűnnél! :)

    VálaszTörlés
  5. persze, hogy nem feladni, meg elszomorodni. hamarosan megtanulod, hogyan kell reagálni az ilyen helyzetekre. nem jó érzés, mikor lebuziznak az utcán, a hátad mögött, de az igazi belső éneddel kell megnyerni az embereket. akik elfogadnak Téged, azok azt is elfogadják, hogy meleg vagy.

    továbbra is liberális vagyok, túlzottan is a hazai meleg mindennapok terén. igenis jogom van a csókhoz, a kézfogáshoz. sokan kicsit aktivistának is hisznek, amit talán fel is kéne vállalnom, de számomra valamilyen szinten pl. elvárás, hogy egy párommal ne úgy jelenjek meg nyilvánosan, mint két idegen. együtt vagyunk, szeretjük egymást, ha úgy adódik megcsókoljuk egymást. szerencsém volt, az exem ilyen volt :)

    VálaszTörlés