2010. november 26., péntek

többet nem iszom ennyit

Hú.
Először is bocsi a kis szünetért, csak hát a kollégisták a vizsgaidőszak küszöbén kezdenek bulizni járni :D
A Gólyabál nekem jó volt. Se a hely, se a DJ és úgy egyáltalán alig valami különbözött egy "sima" bulitól. Szaktársaim 2-fél3 körül leléptek, de én még maradtam még fél 5ig, elvoltam K.-val meg a magyar szakos ismerőseivel. :) Ja, meg összehaverkodtam néhány táncmű-s sráccal :D Egyiküket már régebb óta "ismertem", ő mutatott be a barátainak. A gondom csak az, hogy bár "közvetlenre ittam magam" kb mindegyik full heterósan viselkedett, én meg nem kockáztatok... :/ Pedig aranyosak voltak, meg jól is néznek ki.
A vizsgáimra (egy kivételével) a héten jelentkeztem, most már csak tanulni kell rájuk. ;)
Tegnap meg kocsmatúrán voltam. Fú. Hát a részleteket most mellőzném, részben mivel sűrűek a fekete foltok és csak kevés tiszta emlékem van az estéről-éjszakáról, meg azért is, mert ennyire én még nem csúsztam szét... pedig nem is ittam olyan sokat, csak összevissza mindenfélét. Úgy tűnik, nem bírom már annyira a piát, mint azelőtt. Mindenesetre szilveszterig szigorú absztinencia lesz alkohol téren.

side note. Egy kedves ismerősöm beleültette a bogarat a fülembe, hogy próbáljam meg idén újra a Táncművészetit. Kb azóta ezen agyalok... pro és kontra, pro és kontra...Hümm. Egyszer csak elhatározom magam végre az álmom mellett. Még fiatal vagyok, szerintem megvan bennem a lehetőség.

2 megjegyzés:

  1. Sztem is:) Am ma délután Győrben sétálva eszembe jutottál, mert ki volt plakátolva ez a GYŐR OPEN - asszem, latin-amerikai társastánc-bajnokság lesz hamarosan ott, de te biztos jobban tudod nálam. Lényeg, h erről rád gondoltam azonnal:)
    Pro és kontra...hmmm... Jó helyen van az a bogár, igenis, tessék megpróbálni:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a bíztatást :) Egyébként is kezdem egyre inkább elhatározni magam a felvételivel kapcsolatban. Ja és igen, holnap lesz a Győr Open :) ez egy nemzetközi táncverseny, de sajnos nem tudok elmenni :(

    VálaszTörlés