2010. november 13., szombat

world champ today from NYC!!! :)

wíííííííííí! :)

Hát idén se nézem meg a világbajnokságot... :/ mondjuk tavaly könnyebb dolgom lett volna Szlovéniával (Maribor), mint idén New York-kal ;) nembaj, EGYSZER majd a jövőben csak sikerül! :)

Két pár képviseli kis hazánkat:
Kovács Lacinak és Kelemen Erikának ez az első VB-je, szóval feléjük még nincsenek elvárásaim. Szurkolok nekik, biztos nagy élmény lesz! :) A másik pár Andrea Silvestri és Váradi Martina. A háromszoros magyar bajnok Andrénak és Tinának ez már a negyedik VB-je, Tináék Vilniusban 49., Melbourne-ben 20., Mariborban pedig a 18. helyen végeztek. Nagyon remélem, hogy idén bejutnak abba a legjobb 12-be, ahol már tavaly is ott lett volna a helyük. Mindenképpen megérdemelnék, amennyit edzenek :)

Ha valakinek felkeltettem az érdeklődését - bár ezt kétlem, az emberek többségét nem nagyon érdekli a versenytánc mint sport- az ezen az oldalon http://idsfworldlatin.wordpress.com/ tudja majd figyelemmel követni a fejleményeket a mai délután-este-éjszaka folyamán. Sajnos élő közvetítés nincs, mondjuk szerencsére ezt az oldalt olyan gyorsan fogják frissíteni -elvileg- hogy csak kicsi lesz az eltolódás az ott, élőben történő események és azok közvetítése között ;)

HAJRÁ MAGYAROK!!! :)

side note: Nagyon remélem, hogy nem fog az az orosz pár újra, idén is győzni, akik már tavaly sem érdemelték meg a világbajnoki címet. szerintem.

4 megjegyzés:

  1. Megint ez a negatív meg kishitűség. Sztem biztosan felkelted az érdeklődést, ha másért nem, a helyes versenytáncos srácok miatt biztosan:)
    Am meg...már megint annyira átjön ez a kissé tanácstalan, kissé kétségbeesett, kissé bátortalan, kissé határozatlan, kételyekkel teli feeling:(
    Kicsit bíznod kéne az emberekben, de leginkább mégis önmagadban. Nem olyan nehéz, de jól tudom, sokszor kell egy kis lökés, h elinduljon a dolog.
    Ha nem veszed tolakodásnak, még mindig kint van az msn-em. Vagy jelölhetsz faszbúkon is. Csak bátran:)

    VálaszTörlés
  2. Őszintén megmondom Kontiki, egyik döbbenetből a másikba estem a kommented olvasása közben. Én ugyanis egyáltalán nem tartom magam olyan súlyosan pesszimista és kishitű esetnek, mint amilyennek te beállítasz(?) vagy hiszel(?).
    Nem tagadom, rámfér egy kis önbizalomnövelés és a pozitív gondolkodásomon is van mit fejleszteni. DE. Azt viszont te értsd meg, hogy nekem azért nagyobb a rálátásom a versenytáncra mint neked, illetve arra, hogy itt, Magyarországon legalábbis csak a társadalomnak egy szűk rétege érdeklődik versenytáncsport iránt. A saját bőrömön (is) megtapasztaltam ezt.
    Remélem nem voltam túl bunkó veled, mert tudnod kell, hogy igenis értékelem a bíztató és kedves kommentjeidet :) Egyszerűen csak nem szeretném, ha félreismernének csupán a bejegyzéseim alapján.

    VálaszTörlés
  3. Ahogyan én sem, persze. Egyáltalán nem voltál bunkó, igazából nagyon örülök az őszinte szavaknak.
    Eszembe nem jutott beállítani bármilyennek is, inkább arról van szó, h nekem eddig ez jött le vhogy és ezt pötyögtem le.
    Hát igen, a bejegyzések azért csalókák is tudnak lenni, még a legjobb szándék ellenére is. Ez a műfaj sajátja.
    Ajjjj, kicsit kínosan érzem magam...sorry, ha megbántottalak, távol állt tőlem.

    VálaszTörlés
  4. Nem bántottál meg, dehogy! :) És ne érezd magad kínosan, tisztáztuk a dolgot. ;)

    VálaszTörlés