2011. május 6., péntek

vigyetek el engem is lassúzni srácok, légyszíves

Ez a bejegyzés olyan lesz, tudjátok, mint az a magyar népmese: hoztam egy kis információt meg nem is.

Egyre kevesebb az időm.
Lassan kezdődik a vizsgaidőszak. Tanulgatok, meg nem is. Pedig most tényleg gyorsan és amennyire lehet, zökkenőmentesen szeretném végigvinni a vizsgákat. Felszívom magam addigra, aztán meglátjuk.
Lehet, hogy lesz egy kis melóm, juhú. Nem nagy cucc, de azért jól jön a pénz, főleg, hogy ugye megyek júliusban edzőtáborba, ami nagyon-nagyon kúl lesz és eléggé várom már, meg minden.

Egyik ismerősöm mondta, hogy a "runway-méret"(ilyenszónincsugye?) 186 cm-nél kezdődik, szóval akkor valószínűleg nem lesz belőlem kifutómodell  o.O az alkatom egy másik kérdés, bár szerintem nem igazán szerencsés, mivel, már amennyire én látom a tendenciákat, a végletek vannak hangsúlyozva, tehát vagy még fogynom kéne vagy nagyon durván megizmosodnom : / A fotóhoz meg szerintem kéne legalább egy nose job, mivel meglehetősen asszimetrikus (nem csak) az arcom. Vicces amúgy, hogy mostanában az eddig általam elsősorban a poén szintjén kezelt modellszakma hogy elkezdett érdekelni. Persze erről főleg Andrej, az én földreszállt angyalkám tehet  : ) oda vagyok érte meg vissza pillanatnyilag. És mielőtt bárki rosszra gondolna, a viszonyunk tisztán plátói, a szekszuális vágyat teljesen nélkülözi (főleg, mivel a képeinek kb a felén nőnek néz ki, bár az én környezetemben élőket csak nagyon ritkán téveszti meg, mivel jó szemük van ehhez).

Túl vagyok egy könnyebb mandulagyulladáson. Komolyan, már nem is csodálkoztam, amikor kb egy héttel ezelőtt mondta a háziorvosom. Tápos vagyok, hiába, ezen változtatni kell.

Úgy döntöttem, hogy most ennyi. Majd jelentkezem  : )

UPDATE:
A közzététel után jutott most eszembe, hogy azért a "sok" dolgom ellenére is izgatottan várom az Eurovíziót idén is, mint minden évben. Amúgy, az orosz szám nem egy nagy durranás, de a srác aranyos. A többiekről meg a számaikról nem nyilatkozom és előzetes esélylatolgatásba sem megyek bele.
HAJRÁ KATI!  : )

4 megjegyzés:

  1. Kéretik a st.Iván napi megmozdulásról sem elfelejtkezni!

    VálaszTörlés
  2. Természetesen nem felejtettem el a "megmozdulás"-t, épp ellenkezőleg, kíváncsian várom már. :)

    VálaszTörlés
  3. lehet le vagyok maradva: mit edzel?:)

    VálaszTörlés
  4. Azt nem tudom, hogy le vagy-e maradva, a nyári edzőtábor - tánctábor lesz. :)

    VálaszTörlés