2010. december 31., péntek

FUCK IT

ez a bejegyzés most nagyon spontán és nagyon nyavalygós lesz, amiért NEM kérek bocsánatot elvégre most ezt érzem, ki kell írnom magamból. ÉS LESZAROM HA EZT BÁRKI APRÓ-CSEPRŐ KIS LÉNYEGTELEN DOLOGNAK TARTJA. NEKEM KURVÁRA FONTOS!!!
az emberek 99%-a úgysem érti meg, úgyhogy leszarom.

tehát: az alap helyzet az, hogy EGY KIBASZOTT NAPTÁRI ÉVBEN az Eurosport nevű csatorna karácsony után szokott leadni általában két táncverseny-összefoglalót.
jó minőségű, egy órás, szép, fényes és tökjó felvételek világklasszis párokról.
én pedig már hetekkel azelőtt megnézem a tévéújságban meg a hivatalos oldalon, meg felírom mindenhova, meg emlékeztetek mindenkit, hogy NEHOGY ELFELEJTSEM FELVENNI KAZETTÁRA.

ma illetve tegnap (bazdmeg már elmúlt éjfél te hülye) szóval olyan este 9 körül én úgy döntöttem, hogy lefekszem aludni. mert fáradt vagyok. meg mert nemtom. mert egy barom vagyok. és eszembe se jutott, hogy BAZDMEG 22:30-tól fel KELL venni a közvetítést.
23:19kor felébredés, órára nézés. BASSZAMEG. átrohanás nappaliba és felvétele az uccsó 5 percnek.

ÉS AZ A KIBASZOTT EUROSPORT HOGY A KURVA ÉLETBE NEM KÉPES MEGISMÉTELNI?! MI?! nekem NAGYON FONTOSAK EZEK AZ ÖSSZEFOGLALÓK. olyanok ezek, mint a fehér holló. egyszer leadják és nem ismétlik... annyira kicsi az a réteg, annyira kevés ember van, akit ez érdekel...

és tudod mi a legszarabb az egészben, mélyen tisztelt blogolvasó?
hogy KURVÁRA NEM ÉRZEK SEMMIT. ez talán még annál is jobban zavar, hogy csalódtam magamban.
egy kis haragot éreztem magammal szemben. hogy lehettem ilyen felelőtlen és buta?!
de mást nem.
nem bírok semmit tenni.
A LELKEM MÉLYÉN ÉRZEM, HOGY ORDÍTANI KÉNE, BŐGNI, TÖRNI ÉS ZÚZNI!!!!!!!!!
















de nem tudok.
nem megy.
üres vagyok belül. nem érzek már semmit eszerint.

2 megjegyzés:

  1. Megijesztettél, amikor éjfélkor rám írtál msn-en és mire visszakérdeztem, már le is léptél. Így viszont már képben vok, nah. Sőt, így már teljesen értem azt a komment-válaszodat is (még vmikor a "kezdeteknél"), amiből már akkor is sütött, h mennyire fontos számodra a tánc. H mennyire az életed része. H mennyire az életed...
    És ha számít kicsit a véleményem, nos, amit érzel, az távolról sem üresség, csupán ugrottál egy szintet. Feljebb. Szal, nyugi:)
    Üdv: J (éspersze BUÉK):D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm a bíztató szavaidat :)

    VálaszTörlés