2010. december 15., szerda

rajongás

Egy címeres ökör vagyok, ugyanis PERSZE, hogy az első vizsgaidőszakom küszöbén kezdtem el nézni egy sorozatot. Többen dicsérték, nosza le is töltöttem angolul a 4 évadot.
És azóta függő vagyok.
skins

Az első évadot 3 nap alatt, a másodikat 2 nap alatt lezavartam. Teljesen a hatása alatt vagyok.
A fiatal színészek és a stáb olyan friss, nyers, őszinte stílust teremtettek, hogy hú.
Még sokkal jobban megimádtam a brit angolt.
Imádom benne a zenéket.
Imádom benne a szereplőket, különösen Maxxie-t (meleg táncos srác. mi kell még? ;) és Cassie-t (anorexiás, drogos csajszi, aki a saját kis szürreális világában él).
Imádom benne a vicceket, a szlenget, a flegmaságot.
Imádom benne a katarzist.
Imádom. :)



Most 3 vizsgám lesz decemberben (januárban még 4) úgyhogy most vissza kell fognom magam. Sajnos az első két évad szereplőgárdáját (egy csaj kivételével) teljesen lecserélték a harmadik évadra. Úgy megszerettem már őket pedig, mindegyiküket. Nagyon remélem, hogy a harmadik és negyedik évad is legalább ennyire különleges és erős karaktereket fog hozni. :)
side note: a barátaimnak és ismerőseimnek már elegük van belőlem, ugyanis csak a skins-ről tudok beszélni. éjjel-nappal. mindenről az jut eszembe. kicsit beteg dolog, tudom, de nem zavar. :D
Írhatnék még ide is többet, oldalakat tudnék még teleírni, de inkább nem. Csak annyit mondok, hogy nyugodt szívvel tudom ajánlani mindenkinek, akit érdekel egy kis betekintés a valódi brit fiatalok életébe, problémáiba, örömeibe. Nyíltan, őszintén.
Valamint szókincsbővítésre is kiváló, különösen a brit káromkodások és szleng terén. ;)
A más sorozatoknál, filmeknél általam egyébként mindig is dicsért és kedvelt magyar szinkront viszont határozottan nem ajánlom! A gondom az vele, hogy kicsit nevetségessé tették a skins-t. :/ A szinkronizált magyar változatban a hangok többsége magasabb (ez egyébként sajnos tipikus a magyar szinkronoknál) és sokkal kevesebb és enyhébb benne a káromkodás. Az a káromkodás, ami egyébként fontos jellemzője a sorozatnak, a nyers stílus egyik fő tényezője. Még magyar felirattal is sokkal jobban átjön a sorozat szellemisége, gondolatvilága.

Remélem, hogy a hihetetlenül elfogult kis véleményem ellenére (vagy éppen ezért) valamelyik olvasóm elkezdi majd nézni ezt a sorozatot. Megéri szerintem. :)

Kaptok két képet is :)


5 megjegyzés:

  1. A Skins egy valóban nagyon jó sorozat, én is túl vagyok már az 1-2-3- évadokon, csak én érettségi előtt kezdtem el nézni. XD Az sem sokkal jobb. Tényleg ... szóval jó. És nálam is az abszolút favorit Maxxie. :P

    VálaszTörlés
  2. Maxxieból még kapsz egy részt a 3. évadban, aztán ő is kifújt :(((
    valóban megkapó sorozat, de én a 3. évadtól már nem néztem meg. nekem az eredeti gárda mindent vitt. nincs kedvem új szereplőkkel elrontani az élményt.
    szerintem karakter tekintetében Cassie a legjobb. imádom. imádtam. a másik pedig a srác, aki a végén meghal. sajnos az ő nevére nem emlékszem, de az ők a kedvenceim.
    Maxxie pedig, hát jah...tudjuk miért ő a favorit sokaknál :DDD

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, ettől félek én is, hogy nem fogják hozni az új szereplők a 3-4.évadban azt a szintet és egyediséget, amit az "eredeti", első generáció. :( De nem ítélek előre, majd meglátom. :)

    SPOILER ON








    A srácot, aki meghal a 2. évad végén Chris-nek hívják, és nekem is az egyik kedvencem volt.



    SPOILER OFF



    Igazából mindenkit nagyon szeretek az első generációból. Cassie valóban nagy karakter, egyik nagy kedvencem az első résztől fogva. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem. A második évadot nézegetem, úgy két-három részt néztem meg két-három hónap alatt, mert nem akarom, hogy a végére érjek. :D (3.,4. évad nem érdekel, túl megszerettem ezeket a szereplőket, ah, Maxxie... ;) )

    VálaszTörlés