2010. december 24., péntek

nativity - in my point of view

A kedvenc ünnepem az egész évben.
Még a szülinapomnál is jobban szeretem (ami, btw januárban van) :)
Érdekes, hogy az én családomban a karácsonynak nincs semmilyen vallási vonatkozása. Persze mindannyian meg vagyunk keresztelve, de ezen kívül egyáltalán semmiben sem gyakoroljuk a vallást. Ez nem "pogányság", vagy ilyesmi, egyszerűen csak a szüleim nem neveltek minket vallásosan. Nem bánom. Nekünk a karácsony meghitt, és a hangsúly azon van, hogy együtt vagyunk. :)
Nem járunk misére, nem imádkozunk, nem volt soha hittan óránk... Mégis hiszünk. Nem vagyunk hitetlenek, csak máshogy, nem az egyház által "elvárt" módon. :)



side note1: az idei karácsony abban hozott újat nekem, hogy ugyebár már javában tombol a vizsgaidőszak és tanulni kell(ene) ezerrel a januári vizsgáimra :/ apropó, a 3 decemberi vizsgám közül 2 sikerült, amin viszont elcsúsztam, arra mehetek re-takere januárban. nembaj, túlélem. ;)

side note2: éppen a héten beszélgettem az egyik barátommal arról, hogy milyen buta kifejezés az, hogy Kellemes karácsonyt. Már bocsánat, de nekem személy szerint nem elég, ha a karácsony csak "kellemes"! Különben is, kellemes nálam max a lábvíz lehet... nekem a karácsony BOLDOG legyen! :) Érdekes viszont, hogy semmi bajom nincs a Kellemes ünnepeket!-tel... A fene se érti.

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Most találtam meg a blogod, csak randomban kommentelek ehhez a posthoz, (nem találtam más kontakt lehetőséget) azért mert miután átfutottam tök érdekesnek találtam :)
    meg az egyetemi kurzusok nevei alapján lehet h "tök véletlenül" ugyanarra a helyre járunk :D
    szval ha gondolod én tök szívesen megismernélek :)
    elvileg a profilombol kiderül a blogom, meg az e-mail címem, de ha mégsem akkor hellopirateboy.blogspot.com ;) (nem reklámozok :D)

    szval hit me up :)

    VálaszTörlés