2011. január 3., hétfő

birthday + blog update :)

Szóval.
Ma van a születésnapom. :) Egész pontosan 19 éve születtem meg egy didergős januári éjszakán, második gyerekként. Nem bánom. Én jól megvagyok a nővéremmel és el sem tudom képzelni, milyen lehet egy kisebb testvér, a felelősség. Örülök, hogy valahogyan mindig én maradok a legkisebb a családban, bár ha a magasságot nézzük, már mindenkit túlnőttem ;)

Kicsit azért sajnálom, hogy egy évvel megint több vagyok, de nembaj. Legalább megállapíthatom, hogy 18 évesen nem voltam eléggé önmagam sajnos. Úgyhogy ebben az évben igyekszem majd minden erőmmel azon lenni, hogy hű legyek önmagamhoz. :) Hogy nyitottabb legyek, de ne legyek nevetségesen-mesterkélten mindenkivel barátkozós. Hogy kicsit többet legyek csendben, nem kell mindig mindenhez hozzáfűzni valamit. Régebben pedig nagyon ment ez nekem, hiába hallgatni és beszélni is tudni kell a megfelelő időben.

Egyébként pedig azon gondolkodom mostanság, hogy
változtassam-e gyakran a blog design-t
vagy
mégiscsak jobb az állandó kinézet egy blognak.
Hmm. Majd még kitalálom. Mindenesetre most -határozatlan időre- újítok egy kicsit. :)

[ btw, a kép egy reklámfotó a Diesel márka 2009 őszi-téli kollekciójából. szeretem az ilyen extravagáns promó képeket, ilyet lehet látni fogtok még a blogomon. ;) ]

Még kaptok egy számot is, az új kedvenc bandámtól csak hogy teljes legyen az öröm. :D A klipjeiket -ezt sem- nagyon ajánlom, de aki valami morbid dolgot szeretne látni annak lehet tetszene. A zenéjüket viszont imádom! :)

4 megjegyzés:

  1. akkor sok boldogságost, meg a szokásos szépet és jót! sok mürföt!

    VálaszTörlés
  2. Sok boldog születésnapot. :D És tőlem is minden jót, szépet, sötöbö. :)
    Nem rossz promó kép. Az ilyenek miatt megy az ember Diesel cuccot venni. :P

    VálaszTörlés
  3. BOLDOGSÁGOSAAAAT :]
    És ezek a zenék mellett nem mehetek el... arcade fire, majd mgmt? Hatalmas mosolygós fej (:

    Ja és nézd meg a flash delirium klipjét is, ha még nem láttad ;)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm mindenkinek a szülinapi felköszöntéseket és jókívánságokat! :) nagyon jól estek :) ja, és örülök Rolly, hogy nem csak szerintem jók ezek a bandák ;) :D

    VálaszTörlés