2011. január 9., vasárnap

első blogtalim

Hú. Nos tehát.
Elöljáróban csak annyit, hogy én ezen a pénteken-szombaton annyira jól éreztem magam és annyi felismeréssel és tapasztalattal gazdagodtam, hogy egyelőre még megy a feldolgozás...ez a bejegyzés is annak a része. :)

Ez volt ugyanis az első alkalom, amikor nemcsak hogy a bloggerekkel találkoztam, hanem úgy nagy általánosságban egy konkrét meleg közösségben találtam magam. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy biztos voltak és vannak az ismeretségi körömben melegek (BTK :D), csak én nem nagyon találtam még meg őket :S.
Az egész este-éjszaka alatt a legnagyobb sokk az volt, amikor - Custos közbenjárásának köszönhetően :) - kiderült, hogy mi Matin-nal nemcsak, hogy ugyanazon a szakon vagyunk, de még ugyanabban a koliban is lakunk! Két emelettel lakik felettem! :D That's insane, man... amúgy ez már nem az első rácsodálkozásom arra, hogy milyen sokan vagyunk a szakon meg a koliban is, hogy ennyire nem ismertük egymást...de hát ahogy mondani szoktam, kicsi Pest és eszerint kicsi a meleg világ is... ;)

Nem voltak elvárásaim a blogtalival kapcsolatban, egyszerűen csak úgy álltam hozzá, hogy örülök, hogy mehetek és hogy igyekszem majd barátságos és nyitott(abb) lenni... ez azt hiszem nagyjából sikerült is :)
Magára a talira Kontikivel, Krisztofóróval, m.-mel és Rollyval érkeztem. Egészen -kb 10 percig- azt hittük, mi érkeztünk először, amíg rá nem jöttünk, hogy a blogtali a másik oldalon lesz :D Kis alapozás és kézfogások után egyre több lett az új név és arc, akiket híresen rossz névmemóriám miatt csak egy bizonyos idő után tudtam immár a blogokhoz gondolatban párosítani, emelett a hangulat is oldódott. :)

Érdekes egyébként ez a kis visszássága magának a blogtalinak, hiszen a blogolás, legalábbis szerintem az anonimitásról (is) szól, és pont ez az, ami ilyenkor ugye eltűnik. Másrészről viszont azért -én legalábbis- igénylem, hogy az embereket a begépelt mondatok mögött megismerjem jobban, hiszen ahogy ez az este folyamán be is bizonyosodott nekem, csak az alapján, amit egy blogger leír, csak egy felszínes, távolról sem teljes képet lehet csak alkotni. Így könnyen érhetnek élőben meglepetések, nemcsak a külső megjelenés, hanem egyáltalán a viselkedés és a hanglejtés szempontjából is.
Ilyen "Jééééé, te ilyen vagy élőben??"-féle rácsodálkozásaim voltak is bőven.
Nagyon örültem, hogy Deadalus sokkal bőbeszédűbb és lazább, mint amilyennek a blogja alapján gondoltam volna, habár nem kevésbé hipochonder. ;) Bár SPF-et és Custos-t teljesen másnak képzeltem, de ettől függetlenül mindketten jó arcok, Custos pedig meglepően magas. :O A másik magas fiú, Iguazu volt szintén egy nagyon pozitív csalódás számomra, ugyanis nagyon közvetlen és kedves srácnak ismertem meg a beszélgetésünk folyamán, akit én néztem (elmondása szerint) először melegnek ;) Bár a cipőcsere végül nem valósult meg, örülök, hogy megismertelek és hogy végül mégiscsak vodkáztunk egyet, kedves m. ;) Krisztofóró, benned egy nagyon pörgős és nagyon különleges egyéniségre találtam és örülök, hogy tudtam nektek Kontikivel szállást adni a koliban. Apropó, Kontiki. Mindent köszönök. Tényleg. :) Rolly, remélem azért jól érezted magad amíg ott voltál és hogy a következő blogtalin már egy kicsit könnyebben megnyílsz majd. :) Bár én megpróbáltam minél több emberrel beszélgetni, nagyon sajnálom, hogy még így is viszonylag sokan maradtak, akikkel csak néhány szót sikerült váltanom, vagy még annyit sem. Majd egy másik alkalommal bepótoljuk! :)

Nagyon örülök, hogy -akármilyen nyálasan is hangzik- nem ért csalódás, csak csupa pozitív élmény. :) Tehát nem volt olyan blogger, aki csak úgy, ránézésre vagy rövid szóváltás után ellenszenves lett volna nekem (ez az "első benyomás alapján, csípőből utállak"-dolog amúgy sem jellemző rám szerencsére!)

Az egyetlen negatív dolog a blogtalival kapcsolatban, hogy miért telt el ilyen gyorsan és miért nincs gyakrabban. :) Mégegyszer, én nagyon jól éreztem magam és egészen fel is tudtam oldódni ebben a közvetlen, vidám társaságban. :) Külön kiemelném még a nagyon aranyos és közvetlen pultos csajszit! :)
Kétségtelen, hogy mostantól gyakran fog hiányozni a meleg társaság, amikor a heteró barátaimmal és ismerőseimmel leszek...

4 megjegyzés:

  1. Immáron híresen bőbeszédű lettem, de én nem bánom, ez vagyok én, jár a szám. :D És hipochonder? :O:O Éééééén? Ezt ki mondta? XD
    Azért örülök, hogy pozitívumként vagyok könyvelve, szintúgy te is nálam. Abszolúte.
    És ez az összejövetel már szombat délelőtt hiányzott nekem is. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örvendtünk neked mi is, mint azt írtam.
    Egész szépen és szabatosan dolgoztad fel a történteket, hallod-e. ;)
    Mégegyszer köszi a szállást. *_*
    Ésés az utolsó mondatot... ugyanez lesz velem is innentől. :(

    VálaszTörlés
  3. Deadalus: örülök, hogy kölcsönös a 'pozitívumként elkönyvelés' :) legközelebb beszélhetnék egy kicsit többet is ;)
    Krisztofóró: köszönöm :) örülök, ha tetszett, habár ez már sokszori átírás eredménye ;)
    az utolsó mondat miatt pedig én is bánkódom... :(

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ilyen pozitív élmény! A Matinnal kapcsolatos dolog engem is sokkolt, mert ott álltam, amikor kiderült. :)

    Vajon milyennek képzeltél előtte? :)

    VálaszTörlés